2012. augusztus 20., hétfő

3. A randi

Reggel fél kilenckor magamtól ébredtem fel. Csodálkoztam is hogy nem aludtam olyan sokáig,és hogy fel tudtam kelni. Felkeltem és a fürdő felé vettem az irányt. Elintéztem a teendőimet majd lementem a konyhába. 
-Anya? Brian? -kiabáltam.
Nem jött válasz,gondoltam el mentek valahova. Igazam volt. Egy cetli volt a hűtőre ragasztva.Ez állt a cetlin:
"Drága Sel,Briannel elmentünk piknikezni. Csak négy óra körül jövünk haza.Az ebéd a hűtőben,ha valamire szükséged van nyugodtan hívj fel! Szeretlek,Anya."
De jó hogy anyáék elmentek randizni,ritkán látni olyat hogy még a közép korú párok is így elmennek romantikázni. Büszke vagyok a családomra. Bele néztem a hűtőbe hogy mit lehetne reggelizni. Most a meleg szendvicsnél döntöttem. Kivettem a kenyeret meg kentem vajjal, tettem rá sonkát és sajtot majd jól meg öntöttem majonézzel és ketchuppal.Hmm imádom. Még jó hogy nem vagyok hízékony,mert imádok enni.Miközben vártam hogy kész legyen a reggelim,azon gondolkoztam hogy mit kellene ma felvenni a randihoz. Várjunk csak! Justin nem mondta hogy randi,csak hogy találkozzunk. Anyám most mit csináljak? Mi van ha csak a munkáról akar beszélni? Én vagyok az idősebb, mit akarnék én egy 17 évestől? De tegnap mikor megláttam......Nem,ez nem lehetséges.....Ekkor a melegszendvics sütő sípolni kezdett.Óh,már kész is van. Öntöttem magamnak narancslevet és elkezdtem reggelizni. Mire kész lettem már negyed tíz volt. Jobb lesz ha elkezdek öltözködni. Fel rohantam a szobámba és a szekrényemet nézegettem. Semmi ötletem nem volt hogy mit vegyek fel,hisz azt sem tudtam randi ez vagy nem. 10 percen belül találtam valami sheekes ruhát. El indultam a Starbucks-ba. Mire odaértem Justin már ott volt. Épp autogrammot adott egy kis lánynak. 
-Szia Selena! -köszönt nekem.
-Szia Justin! -válaszoltam.
-Hogy vagy?
-Köszönöm jól,és te? -kérdeztem.
-Én is. Most jövök a stúdióból.
Na tessék biztos csak a munkáról akar beszélni.De ez engem miért zavar? 
-Mondd csak Sel,van most barátod? -kérdezte.
Na igen,ezen meg lepődtem. Talán ez mégis csak egy randi? Nem tudtam válaszolni,rögtönöznöm kellett!
-Héj,nem kérsz egy jeges kávét? -hadartam el,majd gyorsan el indultam a pult felé.Nagy levegőt vettem és szóltam a pultos lánynak hogy 2 kávét kérek. Nem tudom miért nem válaszoltam.Hisz nincs barátom,de Justinnak biztos van olvastam egy cikket hogy Jasmine-el jár. Most mit tegyek? Gondolat menetemből a pultos lány zökkentett ki..
-20 $ dollar lesz.
-Tessék nyújtottam felé a pénzt.
-Egészségetekre. -mondta.
-Köszönjük! -mosolyogtam rá.
Visszamentem az asztalhoz ahol Justin még mindig ott ült.
-Ne haragudj hogy úgy el szaladtam! 
-Semmi baj! Jól vagy? -tette kezét a kezemre.
Ebben a percben a gyomromban mintha pillangók repkedtek volna,nagyon rég éreztem ilyet. Utoljára akkor amikor Nick elvitt csónakázni. Éreztem hogy pirulok,bele néztem Justin szemébe. Megint ez a gyönyör....
-Igen persze,jól vagyok. És nincs barátom. Neked van barátnőd? -kérdeztem.
-Nincs,már jó ideje nincs.
-De úgy tudtam hogy Jasmine-el jársz!
-Nem,már 2-3 hónapja annak vége.
-Értem. -szomorú arcot vágtam,de belül mosolyogtam.
-Justin? 
-Igen?
-Ez most egy randi? -kérdeztem félénken.
Erre lesütötte a fejét,láttam az arcán hogy el pirul.
-Mit szólnál ha az lenne? -kérdezte remegő hangon.
-Örülnék neki! -az őszinteségemen még magam is meglepődtem.
-Tényleg? -kérdezte kikerekedő szemekkel.
-Igen! -válaszoltam.
Ekkor Justin a szemembe nézett,majd a számra. Ekkor ismét elő jött az a bizonyos érzés.Én is a szemébe néztem,majd közeledtünk egymáshoz. És megtörtént,megcsókoltuk egymást.Életem legjobb csókja volt,más mint az eddigi.Őszinte és boldog. Mikor szét váltunk Justin fel állt meg fogta a kezem,és kivezetett a boltból.
-Most hova megyünk? -kérdeztem.
-Csak gyere velem!
Erre csak mosolyogni tudtam. Amikor oda értünk nem hittem a szememnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése