2012. augusztus 18., szombat

1.Koncert :)

A thousand church bells ringing
I can't hear the angels singing
When you call my name
Your love is off the chain
Off the chain chain, off the chain
The chemistry is crazy
And you make me feel amazing
And I can't explain
Your love is off the chain
Off the chain chain, off the chain
Your love, Your love, Your love,
Your love, Your love, Your love,
Your love, Your love, Your love, loves
Your love, Your love, Your love, loves
Your love, Your love, Your love, loves

                                                                                                                                                
 -Köszönöm szépen Las Vegas, fantasztikusak voltatok! -ordítottam a tömegnek.
-Imádunk Selena! -válaszoltak.
-Hűha,jól nyomtuk! El is fáradtam! -szólalt meg Ethan.
-Igen, én is eléggé elfáradtam. De viszont most itt a pihenés! -kiáltottam. Ezzel mindenki egyetértett,és együtt ujjongtunk a szín falak mögött. Szerencsére a koncert után nem volt tele a parkoló paparazzikkal és rajongókkal. Nyugodtan tudtunk haza indulni.A haza felé vezető úton végig bohóckodtunk. Greg rappelt, Johnny operázott, míg Ethan be aludt. Természetesen ezt  nem tetszett a srácoknak, Johnny a fülébe ordított Ethan-nek mire ő vékony hangon sikoltozni kezdett. Sajnáltam szegényt hisz a koncerten nagyon jól nyomta! Ez alatt mi Dan-nel csak röhögtünk rajtuk.
-Hé Ethan itt jó lesz ha kiteszünk? -kérdezte Brian.
-Oh, mi az hogy! Köszönöm a fuvart, holnap találkozunk a próbán. Szaisztok! -köszönt el Ethan, látszott rajta hogy aludni akar.
-Szegényt ki készítettétek! -jegyeztem meg. A srácok csak forgatták a szemüket. Út közben Dan-t és Johnny-t is kitettük. Már csak Greg maradt, aki most nem kezdte el rappeel ni Nicki Minaj-tól a Pound The Alarm-ot. (Hála Istennek) Kis időn belül,Greg-et is haza "tettük". Csönd lett az autóban, épp el bóbiskoltam volna mikor anya meg szólalt.
-Kicsim, mindjárt otthon vagyunk addig ne aludj el!
-Oké anya,próbálok! :) Igaza volt 10-15 percen belül haza értünk, alig vártam hogy lezuhanyozhassak, lemossam a sminket és végre aludhassak.

2 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Áhh de jó *.*
    Nem is mondtad,hogy blogolsz,most megsértődtem :P
    Nagyon tetszett,de annyit árulj el kérlek,hogy ez egy Selena Gomez fanfiction? :) Mert olyat még nem olvastam *.*
    Siess a kövivel :)
    Puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett. Tegnap kezdtem el, mert meg jött hozzá a kedvem! :) Igen fanfiction! :D Jól van!! Igyekszem! :)

      Törlés