2012. október 25., csütörtök

Idióta ❤


Reggel mosollyal az arcomon ébredtem föl.A tegnap történteket még nem igazán fogtam föl,sőt még egyáltalán nem fogtam föl.Az ágyamban ülve merengtem,és gondolkoztam.A sajtó már így is 2010 óta boronál minket össze,és mi van ha most hirtelen egy pár ként mutatkozunk.De hisz még nem is vagyunk együtt!Nem tudtam mit kezdeni a gondolataimmal,inkább fogtam magam és lementem a konyhába anyuhoz.
-Jó reggelt mami!
-Jó reggelt kicsim!Hogy aludtál?
-Egész jól....
-Na mi a baj? Kicsim..tudod nekem mindent elmondhatsz!
-Tudom mami...-és elkezdtem mesélni anyunak az egész tegnap történteket.Amikor végeztem anya meg ölelt és azt mondta:Hallgass a szívedre!
Ez anyutól nagyon jól esett,rögtön fel rohantam a szobámba és fel hívtam Taylort.
-Helló csajszi! -szólt bele a telefonba.
-Pici szívem! Hogy vagy?
-Jaj,nagyon jól köszi.Inkább te mesélj már mióta nem hallottam rólad?Talit akarok!
-Jól van te idióta,fél háromkor a plázában.
-Okés ott leszek,imádlak Selcsuu.
-Én is TayTay.
Jó,jó tudom hogy hülye neveink vannak,de a legjobb barátnőm ez az idióta és az is marad.
Miután le tettem a telefont fel öltöztem és el indultam Tayhez. Hűvös volt ma az idő úgy hogy jól fel öltöztem.Fél óra múlva már a plázában voltam ahol óriási tömeg volt a szemem előtt.Kérdeztem én magamtól itt meg mi történt.Pár perccel később egy  'I love you Taylor Swift' póló volt rajta,és egy CD-vel rohant el mellettem.Ekkor már tudtam: Itt van Taylor! Miután már mindenkinek ki osztotta az autogrammokat és képet a tömeg el indult.Meg fordultak,és meg láttak engem is.Nem is kellett több mindannyian oda rohantak hozzám és most engem rohamoztak meg. Mit mondjak imádom a rajongóimat,fantasztikusak! Kemény fél óra alatt végeztem,és Taylorhoz rohantam.
-IDIÓTA! -ordítottuk egymás nyakába borulva.
-Aww te hülye úgy hiányoztál!
-Nekem is,na de mesélj!!! 
Taylornak is el mondtam mindent,aki kb. tátott szájjal hallgatta végig a történetet,majd egyetlen választ adott: Jutin elég jól ki kupálódott mi?
-Asszony! -ütöttem vállon.
-Na de tudod hogy igazam van..
-Jól van,na de ne essünk túlzásokba!
Miután ki dumáltuk magunkat,elmentünk a kedves sütis boltunkba ahol kanállal lehet enni a sütit.❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése